tisdag 1 december 2009

Tisdagstema, spegling

Det är tisdag, och Tisdagstema, och denna vecka är temat "spegling", det går ju inte att motstå. I like spegling :-)

Här är lite julpynt som jag köpte i helgen och det måste vara de här underbara söta änglarna som gjorde att det blev fint väder på söndan, så att jag kunde adventstvätta fönstrena :-) De är ju väldigt små så deras kraft räckte bara precis så att jag hann klart sen kom blööööt dimma.

Jag smyger in ett litet budskap med min bild, tänkte jag skulle slå ett lite slag för återvinning av aluminium. Läs i min andra blogg om "Värmeljusljakten", skolornas insamling av utbrunna värmeljuskoppar, eller lämna till vanlig återvinning, men se till att vekeshållaren inte sitter fast, den är av stål och måste säras från aluminiumet.

Julänglar
Som sagt, I like spegling, så nu ska jag surfa runt och kika på veckans alla andra bidrag!

7 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Men...så gulligt du har änglar du med..mmmm dte är en änglalik tid nu..
Kram på dig från Anna

Synnøve. sa...

Glade jul...
Hellige jul...
Engler daler ned i skjul...
Så børjar Stilla natt på norska.
Det var det førsta jag fick i huvuvdet nær jag såg din bild.

Hær kør vi allt till återvinning. Lastar upp vår bil med papp, papper, platst, plåt och metall och glas och batterier.
Har knapt en påse restafall i veckan.
Sånt gør en varm i hjærtat.

Hoppas det ær bra med dig.
Kram Synnøve.

Anonym sa...

Det blir alltid så spännande att fota mot en spegel. hoppas du får mer tur o kraft.

Anne-Lie sa...

Härligt juligt du har fixat till det!

NatureFootstep sa...

det där är väl WWF som håller tag i? Har för mig att jag läst om det i deras tidning. Fast jag har ingen aning om vart man ska lägga dom ifall man vill källsortera dom.
Fin spegling i alla fall. :)

vexy sa...

tack detsamma :)
fin blogg med massa underbara bilder. bra att du delar med dig av diverse foto/redigeringstips också. tummen upp :)

ElinsPhoto sa...

Tack så mycket :)
Väldigt vackra änglar och vacker spegling!