fredag 17 juli 2009

Fredagsfoto, Skylt / skyltar

Det här är mitt första försök med Fredagsfoto, efter tips från Kadermo. Temat "skylt / skyltar" borde ju vara lätt men jag använde min nytagna skyltbild i ”Helhet & Detalj” igår och jag kan ju inte lägga ut samma bild två dagar i rad...

Det får bli en gammal bild istället, för i idag finns ingen tid att fota. Jag har haft med den i Fototriss i höstas men det verkar bara vara några få av deltagarna här som sett det inlägget tidigare så den får duga, hoppas ni har överseende...

Packåsna bildligt talat
Fler skyltbidrag hittar ni här.

6 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

Stackars åsna..
Men en toppenbild!!

Ha en fin helg!
Anna

Sussa sa...

:-)
Inte mycket pengar för en sån hjälpreda (som var tema på Tisdagstema denna veckan). Rolig o trevlig tolkning!

Hedwig sa...

Vilken härlig bild, tur att du hade den på lager.

Foto i norr - Marie sa...

Ja men vilken härlig bild du bjuder själv på. Tack så hemskt mycket för dina rader om mina bilder vad glad jag blir att läsa att du tycker om dom bilderna, tack så mycket! Hoppas du får en fin helg! :)

Annika sa...

Jag gillar din skyltbild. Den är både snygg och rolig :o)

Hasse sa...

Snygg bild på åsnan med skylten. Ha det gott.