söndag 3 augusti 2008

Temavecka Betydelse, Vackert ting

Sista dagen i temavecka Betydelse som utlystes av Från A till O med Jenny. Igår passade jag (helt enligt plan) men idag har jag ett litet bidrag.

Att hitta nåt som var Vackert var lite svårt, var går gränsen mellan fint och vackert egentligen...? Jag valde glaskulor, åh vad jag önskar att jag hade sparat flera sen jag var liten! (Har väl ynka 10 kvar ungefär).

Jag funderade på om jag skulle försöka hitta några kulspelande barn idag och fråga om jag kunde få köpa några fina kulor för att utöka min skatt :-) Men det är antagligen tveksamt om jag skulle ha lyckats hitta några kulspelare... Åh, det kanske finns att köpa?!

När jag var liten tyckte jag de var fina, eller söta :-) som den lilla lilla längst fram. Ny tycker jag de är fin-vackra :-) och så himlans sköna att hålla i!
P.S. Har fyllt i de jobbiga fyrkanterna idag :-)

Inga kommentarer: