söndag 3 augusti 2008

Temavecka Betydelse, Litteratur/bok

Tisdag (på övertid), andra dagen för temavecka Betydelse. Kika in hos Från A till O med Jenny för att hitta fler tolkningar av temat.

Jag kan väl inte säga att jag har nån bok som betyder mer än nån annan (eller så kommer jag på det senare...). När det gäller "vanliga" böcker så ger jag bort dem när jag läst dem, men inredningsböckerna kan jag inte skiljas från!

Jag har en hel del inrednings- och pysselböcker, både fina "blädderböcker" och gör det själv-böcker. Det här är en av böckerna som jag köpte på årets bokrea och den är av kategori nr 2, fixa själv, med mönster och allt.


Sen kan man ju fundera på om det bara var det fina mönstrena på kuddar mm som lockade eller om möjligen allt det gröna kanske också hade väldigt stark inverkan på en shoppande Monkan :-)

Inga kommentarer: