söndag 3 augusti 2008

FredagsFärg, Rosa

En ny temablogg har dykt upp :-) Jag funderade i det längsta på om jag skulle vara med eller inte, dvs självklart vill jag vara med men jag borde nog ha en separat blogg för alla teman snart... Den nya bloggen är Fredagsfärger och denna vecka är det "rosa" som gäller.

Och rosa, det finns inte alls i mitt hem, i inredningen, men i määäängder när det gäller garderoben och halsband och det har jag ju redan visat upp i färgtemaveckan i mars. Men så hittade jag en passande bild, inte inredning men "utredning", dvs utomhus. Ibland bjuder naturen på märkliga färger, det här fina rosa gräset såg jag vid en promenad i Tidaholm förra veckan.


P.S. Jag gillar fortfarande Hjo trots den hemska nyheten om den unga tjejen som blev mördad där igår, och hennes lilla tvååriga dotter var eventuellt vittne! Det är helt sjukt, jag hoppas att killen de tagit är den som gjorde det. D.S.

(Uppdaterat inlägget med länk till Fredagsfärger).

Inga kommentarer: