fredag 24 juli 2009

Fredagsfoto, Moln

Trodde inte jag skulle ha tid med nåt bloggande idag men jag fick lite "bonustid" och passar på att lägga in ett bidrag i Fredagsfoto. Temat är "moln" och såna bilder (eller himlar snarare) har en egen mapp hos mig :-)

Ja, så här vill man väl att molnen ska se ut, i storlek och mängd...

Inte ett moln...
Men det här är väl en aningen vanligare syn dessvärre. Och värst av allt är att bilden/molnen är från Mallorca, där ska väl inte finnas en endaste molntuss?!

Moln, mulnare, molnigast
Fler moln-bidrag hittar ni här.

3 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Jag gillar din första bild med minimolnet, härlig blå himmel. Så ska det se ut/Lis

AKO sa...

Den första bilden med det enda lilla gulliga molnet var ju roligt! :) Gillar även molnmassorna i den andra bilden. Det är kul att moln kan se så olika ut och det har du delvis visat här.

Ha en fin helg!

Angel.Pearls sa...

Läckert! Jag gillar ju moln, så Mallorca-bilden får bli min favorit. Ha en fin söndag!//Eva