fredag 10 juli 2009

Fredagsfärger, Grå och Grön

Det är ju väldans länge sen jag var med i Fredagsfärger så då passar jag på den här veckan när det är... himlans vilka svåra färger! "Grå och grön", först tänkte jag, lätt som en plätt jag fotar min grågröna bricka. Men det kändes lite mesigt.

Så kikade jag igenom mina bilder och hittade den här stackars ensamma lilla kraken, som jag fotade i hällregnet i lördags. Svagt, svagt grön var den och grå, ja det var ju hela världen.

Grön liten bil
Mer gröngrått hittar ni här.

6 kommentarer:

Pialotta sa...

DÄR STÅR DEN ENSAM I ETT REGN.. VISST SER DEN LITE ÖVERGIVEN UT, MEN DU FICK TILL ETT BRA FOTO:-)

Della sa...

Söt bil!

christina sa...

Ensam blöt och liten!! ;-)

Jah Hollis sa...

Den ser ut som en liten mintpralin.

hea sa...

Vilken galet söt bil och bild, nästan så det står hea på den :)
Ha, ha... kostade mej 20:- at lägga upp bilden på bloggen, hon brukar vara mycke dyrare bara av att bli fotad, så det var ett kap för mej. Bilden tjuvtog jag ;)
Jo, igelkottar är inte att leka med! Jösses.. helt galen. Men den har flyttat härifrån nu :)
Med så snygga modeller som brudparet var så kan inte bilderna bli annat än lyckade :)
Ha en skön fredag och helg

Maria Berg sa...

Perfekt till temat! Din? MB