tisdag 10 februari 2009

Internetstruuul

Internet har jag inte sett många minuter av sen i lördags, så det blir ett ofrivilligt tillfälligt (hoppas jag!!!) avbrott i bloggandet.

Tillfälligt avbrott
Datorn och modemet är inte on speaking terms så att säga... Det är inte många minuter per kväll som de har kontakt. Det är ju skumt! Helt dött i flera flera timmar och så plötsligt så funkar det, utan att jag gjort nåt. Funkar en stund.

Sååå trist att inte kunna kika i "alla" bloggar och lägga in kommentarer och inte veta om jag ska kunna göra ett inlägg. Tisdagstema idag är ju t.ex i farosonen. Men jag ska testa med jobbdatorn ikväll, om den kommer ut på nätet så vet jag ju säkert att det är min dator det är knas med, frågan är bara vad... och vad jag kan göra åt det. Köpa en ny dator kanske ;-) en trevlig liten bärbar :-))

2 kommentarer:

Linda -Galleri Palla sa...

Det fanns en liten rosa bärbar till salu på Blocket ;)

Synnøve. sa...

Oh, en liten rosa...
Det vore nått det...
Den du har verkar ha behov för pension.
Hoppas det löser sig.
Kramen Synne.