söndag 21 december 2008

Fototriss, Mina små juldetaljer 2008

Veckans Fototriss har passande nog jultema, närmare bestämt "mina juldetaljer 2008". Hmmm, egentligen är det ett opassande tema för idag, stråååålande sol, hade varit en perfekt dag för Helena/Bildbloggerian att schasa ut oss för att fota ;-)

Jag nappar på idén att vara lite "hemlig" så här kommer tre detaljer från julsaker som jag tycker är viktiga i mitt hem. Imorron lägger jag in "svaren", jag tror det blir i slutet på det här inlägget, en uppdatering, vi får se. Nu har jag lagt in helheterna till detaljerna, se länk nedan.


Missa inte att kika på alla andra bidrag i veckans Fototriss också.

Uppdatering, nu finns "helheterna" inlagda också, se nedan.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Lite lurigt! Jag blir nyfiken!! Kramen

Veronica sa...

Finurligt!! Jag gillar i allafall sista bilden skarpt!!
God jul!
=)

Anonym sa...

Roliga detaljbilder, gillar sista bilden bäst!

Anonym sa...

Jag blir oxå nyfiken men gillar din andra bild mest!
Ha en riktigt God Jul!
Kramis

Jo sa...

Fina bilder, jag anar en cult-tomte på sista bilden... :)!
Idag är det för mörkt för min egen del att fota, men imorgon ska det julpyntas och fotas här ute i rucklet med! :)

Anonym sa...

Fina bilder allihop. Klurigt! Min favorit är iaf bild 3..

Anna Carin Ahlander sa...

Hej och tack för dina ord i min blog, gillar dina bilder mycket, särskilt 2an, ska bli spännande och se om jag gissat rätt.
Jag ska lägga ut bilder på mina julstjärnor så du får se hur de ser ut.
Ha det gott Anna

Kerstin sa...

Fina bilder alla tre. Jag är ju stor fantast av Cults produkter så den tomten blir min favorit. :)
Ha en riktigt fin jul.

Anonym sa...

Härliga detaljer från originalfoton. Så ska det se ut.. Mina helheter satte jag in direkt:-)
Ha de gott o God Jul på dig.

Anonym sa...

Fina detaljer varav den första får min röst.
God jul.

/Zippo

Anonym sa...

Gillar den mittersta bilden...god jul