söndag 9 november 2008

Utmärkelse "In my heart" blogger till alla

Jag har fått en utmärkelse av Synne, tack så hemskt mycket :-)

Det verkar vara valfritt hur man skickar denna vidare så jag väljer att överlåta till var och en att hämta hem den, för jag vill ge den till alla!

Jag vill ge den till den/de som uppfann startade det här med bloggeri :-) och till de fantastiska personer som håller i alla dessa roliga och inspirerande fototeman, och till alla som bloggar, vare sig ni besöker min blogg eller inte... Ja det är klart att det är svårt för dem som inte besöker min blogg att veta om det här, jag får hoppas på telepati :-)

Om ni inte har besökt Synnes blogg så kan jag berätta att det är en härlig vardagsblogg där man får följa med i olika miljöer. Ibland i mataffären eller på flygplatsen men mest av allt på långa promenader i den fina norska naturen, och över allt är kameran (eller kamerorna) med och dokumenterar.

You're a "in my heart" blogger!


Inga kommentarer: