söndag 3 augusti 2008

Tisdagstema, upp

Hmmm, tisdag har hunnit bli nästa tisdag... så riktigt sent kommer här mitt bidrag till tisdagstemat med ämnet upp.

Det här är förklaringen till min frånvaro, en liten tripp till Mallis :-)

I tisdags var jag faktiskt på ett internetcafé men min reskompis I delar väl inte riktigt mitt intresse (hon har inte ens internet hemma!) så jag kände inte att jag kunde sitta och blogga direkt och jag hade faktiskt inte en tanke på att det var tisdag, snacka om semesterledig hjärna! På nåt undermedvetet sätt? så riktade jag ändå kameran uppåt vid ett besök inne i Palma så jag hade ju faktiskt en bild som passade in på veckans (ok, förra veckans) tema.

Det var en otroligt behövlig semester efter en lång tid med massa stress. Dessvärre var väl vädret hemma i Sverige bättre än på Mallorca... men jag var ledig, och hade en underbar sandstrand på ett par minuters promenad från hotellet :-)

Inga kommentarer: