söndag 3 augusti 2008

Tisdagstema, hopp + Hopp om att vinna

Veckans Tisdagstema är en liten fortsättning på förra veckan, ämnet då var "tro" och denna vecka är det "hopp" (så jag har en liten aning om vad det kan bli för tema nästa vecka...).

Här är min tolkning, hopp om att det ska finns pengar kvar på kontot :-)

Jag undrar vad det är för maskin bara, har aldrig sett nån sån förut. Med tanke på skylten så undrar jag om den ger garanterat hundralappar och aldrig femhundringar? Den verkar funka i alla fall för när jag stod och fotade så kom det, tveksamt (han undrade nog vad jag var för skummis som stod och fotade), en kille fram till maskinen och tog ut pengar. Och den fanns där redan i maj så det är inte nåt som satts upp bara över dagen...

En märklig uttagsmaskin

Jag passar på att smyga in litet tips om en tävling i det här inlägget också, men det handlar ju faktiskt också om hopp, hoppet om att vinna :-) Snart kommer jag att ha en separat blogg för foton/teman, jag hoppas att det blir bättre, jag ska bara komma överens med HTML-koden först... så att mallen blir som jag vill ha den, någorlunda i alla fall.

Tipset handlar om en tävling där man kan vinna en vitlöksrivare, betydligt finare än den som jag själv har och som jag visat upp tidigare. Klicka upp förstoring av bilden för mer info, eller gå in på Vävra keramik för att läsa mer.

Tävling på Vävra keramik

Inga kommentarer: