söndag 3 augusti 2008

Tisdagstema, förvaring

Ämnet för veckans Tisdagstema är "förvaring", ett roligt och fritt tema som gör att det kommer att finnas massor med olika tolkningar. Gå in här och kika, det går säker att hitta ett och annat bra tips på köpet!

Mitt bidrag består av ett collage med olika förvaringar i mitt hem (klicka för större bild).

Förvaring!!! Klicka för att närskåda
  • En skokartong piffad med servettdecoupage används till förvaring av diverse småpryttlar i badrummet
  • Nästa bild förklarar lite varför jag gett mig själv köpförbud på halsband... här är en del av samlingen (plastfickeförvaringen är väl egentligen tänkt för vykort/foton eller cd-skivor)
  • Till sist farmors gamla kista som rymmer en massa extratäcken och kuddar, gamla skolkataloger, mm, och fungerar dessutom som soffbord - men det har jag lessnat på och är på jakt efter ett "riktigt" soffbord så kom gärna med tips!!!

Inga kommentarer: