söndag 3 augusti 2008

Tisdagstema, en lång till

Jag kunde inte låta bli...

Spagettisarna var det första jag tänkte på när jag såg tisdagstemat "lång", men nästa tanke var en gammal bild från Ölandsbron. Jag valde spagettin för det var nog deras enda chans att få komma med på bild :-)

Men nu... Äh, jag lägger in bron också. Bilden är tagen 2003 och jag var nybliven digitalkameraägare, en liten Minolta och den är fortfarande en trogen följeslagare i handväskan. Den har pytteliten display och batteriet räcker inte länge men den är rysligt snabb, och bra. (Men ibland får Minoltan faktiskt stanna hemma och ge plats för en lite större Canon, som har en massa bra inställningsmöjligheter).

Den här bilden är lite redigerad, jag har tagit bort lite motorhuv, lite vindrutetorkare och nåt rött blänk i vindrutan. Jag var även nybliven Photoshoppare så redigeringen är väl inte världens mästerverk direkt...

Inga kommentarer: