söndag 3 augusti 2008

Temavecka färger, Skär torsdag

Skär torsdag, hmmm ok, rosa torsdag. Eller lyxig torsdag, ledig dag!

Först tänkte jag, "jag har inget rosa". Så är det ju, alltså inget rosa i inredningen. Sen tänkte jag, "men i garderoben finns nåt". Denna trave rosa tröjor, linnen, mm... jag ville inte skapa alltför stor oreda i garderoben så jag tog bara fram en del...

Rosa halsband finns en del också... Och den rosa ögonskuggan har bevisligen använts betydligt mer än den gröna...

HJÄRTAT är gjort av goda emsertabletter som ju har så gullig färg. Det är till alla goa bloggare, som Glad Påsk-hälsning och som tack för all inspiration och energi som jag får när jag tittar i era fantastiska bloggar! När jag ser sakerna ni gjort, köpt, fixat eller bara drömmer om :-) Stor KRAM till er alla och keep on dreaming!

Inga kommentarer: