söndag 3 augusti 2008

Temavecka Betydelse, Prydnadssak/dekoration

Dags för ytterligare en temavecka! Denna gång gäller tema Betydelse och är utlyst av Från A till O med Jenny.

De olika teman som gäller under veckan är:
Måndag: Prydnadssak/dekoration
Tisdag: Litteratur/bok
Onsdag: Ett praktiskt ting
Torsdag: Person (död, levande, känd eller okänd)
Fredag: Vackert ting

Jag har tagit fasta på andra halvan av namnet på måndagens tema :-) och valt min ganska nya ljusbricka från Ellos som är blomsterdekorerad.

Första bilden visar närbild på blommorna som jag hade med på temadag Blommigt. Några udda koppar inköpta på Stadsmissionen och små blommor från "min" kombinerade "blomsterdekorations- och Cult-affär" (ååååh nej, inser just att hon bergis kommer att ha semesterstängt i sommar, hur ska jag klara mig?!).Blommor i blommiga koppar
Bild två är närbild på ljushållare från Fridas gård (paketet som kom i helgen).Ljushållare
Bild tre är äntligen(?) brickan i helfigur. Vas från Village, och en fuskblomma :-) Så, nu är det färdigtjatat om ljusbrickan... och jag motstod ju faktiskt frestelsen att lägga ut ytterligare en bild på Liljan ;-)Ljusbricka

Inga kommentarer: