söndag 3 augusti 2008

Fototriss, Vatten

Jag skulle bara kika lite snabbt i några bloggar och sen ut i solen, då såg jag att någon lagt in Fototriss. Hej hopp, det är ju söndag och dags för nytt tema! Jag har semester och har absolut ingen koll på vad det är för veckodag!

Temat denna vecka är "vatten". Det skulle varit kul med lite nya bilder men nu måste jag UT så jag tar från "arkivet". Hrrrm, den första har jag t.om haft med i ett tidigare inlägg, sorry... (då det var tema "vatten" i "de fem elementen", Karins temavecka i maj).

Här kommer min triss, kika in på Fototriss för att se fler bidrag på veckans tema!


Vattenfall vid Stockholms slott (maj 2007).

Vattenfall vid slottet, undrar om de duschar här? :-)
Riddafjärden (Stockholm), många båtar på släp... (augusti 2004).

Båtar i långa banor, jag undrar ju vad det gick ut på! Klicka för att kika närmare.
En som latar sig på semestern :-) Fröjeredsbadet i Tidaholm (juli 2003).

Blött bi tar igen sig en stund :-)

Inga kommentarer: