söndag 3 augusti 2008

Fototriss, Genom

Söndag, vilodag? Nehej, det är ju dags för veckans Fototriss! Veckans tema är spännande, "genom", jag tror vi kan förvänta oss en otrolig massa intressanta och vitt skilda tolkningar. Vare sig du är med själv eller inte, gå in på Fototriss och kika på bidragen, det är en upplevelse!

Min första bild är från Nyckelviken i Nacka utanför Stockholm, solstrålarna strilar genom trädkronorna.
Andra bilden, vad hittar man om man stoppar in handen genom hålet?! Nu i efterhand upptäckte jag ett huvud på en person som tittade upp i bakgrunden! Det har jag inte sett förut... Jag tror inte personen gick att identifiera men jag "trollade bort" honom för säkerhets skull.
Tredje bilden, genom förstoringsglaset, fokuserar jag nu på oktober! Denna sida hittade på näst sista uppslaget, jag när jag kommit igenom hela tidningen (Eller Interiör). Ja, redan i februari började jag ju längta till oktober... :-) Till Hem 2008-mässan! Vi ses väl där?! :-)

Inga kommentarer: