måndag 4 augusti 2008

Fotobunten gör entré i bloggvärlden :-)

Nu ska det bli lite ordning o reda i mitt bloggande, hoppas jag... Min nya blogg för fototeman är klar att starta!
I denna blogg kommer jag att lägga in mina bidrag i diverse trevliga foto-teman som jag deltar i, och lite andra bilder som jag känner för att dela med mig av, men som inte hör hemma inom Pyssla o Sysslas områden. Vissa bilder kommer kanske att dyka upp i båda bloggarna.

Jag har kopierat över alla fototema-inlägg från Pyssla o Syssla till den här bloggen, dvs kopierat HTML-koderna så att jag fått med foton och all text men alla tidigare kommentarer ligger ju kvar i den andra bloggen så klart.

Jag har labbat ganska friskt med layouten i bloggen... Testat diverse mallar och till slut valt en som jag gjort massa justeringar i. Jag är nog inte klar än... det kan tänkas att bloggen skiftar lite i utseende från dag till dag men det blir kanske mest mindre justeringar, färger och så. Tror jag :-)

Inga kommentarer: